Марк Уебър се сбогува с Формула 1 след края на сезон 2013 и ще липсва на феновете на Кралските гонки, въпреки че никога не е бил любимец на никого – нито дори в собствения си отбор Ред Бул.
Марк е колоритен герой, защото винаги говори прямо за проблемите си с екипа, със съотборника си Себастиан Фетел, с другите си колеги, никога не крие и собствените си грешки.
Sporta.bg ви представи вчера първата част на класацията „Топ 10 на най-добрите моменти“ на Марк Уебър във Формула 1. Сега идва ред на втората половина – от номер 5 до номер 1.
5. Гран при на Германия през 2009-та година – Първата победа
След 7 и половина години чакане Уебър най-накрая пресича карирания флаг първи – и то в сезона, доминиран изцяло от Браун ГП и двойните дифузьори. Уебър обаче е недостижим дори за Себастиан Фетел, който остава на втора позиция в домашното си Гран при.
4. Гран при на Китай през 2011-та година – Краля на обрата
Уебър се класира 18-ти в квалификацията, след като претърпява технически повреди още в тренировките. Невероятното му каране в състезанието обаче го извежда до трета позиция, изпреварвайки Дженсън Бътън в последната обиколка. Победителят Люис Хамилтън е само на 7 секунди пред австралиеца.
3. Гран при на Испания през 2010-та година – На върха
2010-та година бе най-силната в кариерата на Уебър за Ред Бул. Той бе основният претендент за титлата, преди от екипа да решат да фаворизират Фетел. Уебър обаче направи отлична серия от победи в средата на сезона, като всичко започна в Испания – австралиецът спечели с цели 24 секунди аванс пред втория Алонсо.
2. Гран при на Монако през 2010-та година – Първи пилот?
Триумфът в Монако е исторически за Уебър, който единствен в квалификацията записва време под 1:14 минути. Също така той е първият австралиец, печелил в Монако от 51 години – предишният представител на страната с успех в Княжеството е легендарният Сър Джак Брабам.
1. Гран при на Великобритания през 2010-та година – Не е зле за втори пилот
Това е знаменито състезание в кариерата на Уебър – той е фаворит за титлата към този момент. В квалификацията обаче Фетел получава повреда в предното си крило, а от екипа решават да махнат въпросната част от болида на Уебър и да я поставят на германеца. Това вбесява Уебър, който в състезанието постигна страхотна победа и казва по тима радиото „не е зле за втори пилот“.
Етикети:Левски | Формула 1 | Марк Уебър | Ред Бул | Кариран флаг
КоментариНапиши коментар
ОЩЕ КОМЕНТАРИ