Новият болид на Ферари за сезон 2015 във Формула 1 ще пасва повече на предпочитания стил на каране на Кими Райконен в сравнение с неуспешния минал сезон за финландския пилот.
Както е известно, Кими се чувстваше по-неуврен в използването на спирачките и при влизането в завоите през 2014-та, което рядко го правеше конкурентоспособен на пистите. Световният шампион от 2007-ма година завърши миналата кампания със скромните 55 точки и на незавидното 12-то място в класирането при пилотите, докато съотборникът му Фернандо Алонсо изстиска от болида по-добри резултати и завърши със 161 точки за шестата позиция.
От Ферари са вложили повече разбиране в стила на Райконен при изграждането на болида за 2015-та година, разкри техническият директор на Скудерията Джеймс Алисън. Въпреки че той бе повече от предпазлив в прогнозите си за представянето на Ферари като цяло, подчерта, че Кими ще се чувства по-комфортно в колата.
„Кими обича да усеща задната част на автомобила при завоите и ще получи много повече подкрепление в това отношение от новия болид. Също така ще му бъде по-комфортно да чувства как предницата на болида отговаря на желанията му в средата на завоя. Но като цяло промените са основно в задната част, които дават повече увереност на пилота“, коментира Алисън относно новия болид SF-15T.
Той обаче не пожела да се ангажира с прогноза за броя на победите, които Скудерията ще постигне през 2015-та, след като нито веднъж не спечели състезание през 2014-та. „Формула 1 не е лесна за никого, така че не очакваме нищо по-малко от свирепа конкуренция и много работа – видно е обаче, че сме направили крачка напред и се надявам да я материализираме на пистата“, каза още Алисън.
Друга новина покрай Ферари е, че бившият състезателен инженер на Роберт Кубица в БМВ – Тони Кукурела – ще се присъедини към Скудерията като главен състезателен инженер.
Етикети:Формула 1 | Ферари | Кими Райконен | тестове във Формула 1 | тестове в Херес | Атлетико М
КоментариНапиши коментар
ОЩЕ КОМЕНТАРИ