4-кратният световен шампион Себастиан Фетел изживя тежък втори ден на предсезонните тестове във Формула 1 на пистата в Херес.
След като вчера новият турбо болид на Ред Бул RB10 не можа да направи повече от 3 обиколки на трасето, днес Фетел завъртя 8, преди да спре принудително заради проблем в двигателя.
От 2014-та година колите във Формула 1 няма да бъдат задвижвани от 8-цилиндрови мотори, а от турбо двигатели с добавка електрически задвижващи единици. Именно в елетрическото оборудване (ЕРС) на Рено се криеше проблемът за Фетел, който на практика прекрати рано-рано втория тестов ден за Ред Бул.
В следващите два дни за „червените бикове“ ще кара новият съотборник на германския шампион Даниел Рикардо, което означава, че Фетел е почерпил нищожен опит за възможностите на болида RB10. Общо 11-те обиколки, които 4-кратният първенец навъртя в Херес, няма да му стигнат за кой знае какви впечатления и той ще трябва да работи допълнително в симулатора на Ред Бул.
Проблемите на Рено идват като контраст на другите доставчици във Формула 1 – Мерцедес и Ферари, които имаха далеч по-безметежни тестови дни досега. Френската компания осигурява двигатели, задвижващи единици и електрически батерии за Ред Бул и Кейтъръм, които имат общо 19 обиколки за първите два дни на тестове в Херес.
За сравнение, Дженсън Бътън направи 40 само днес с МакЛарън, а другият болид, задвижван от Мерцедес – този на Нико Розберг – цели 63 тура.
Ферари осигурява мотори за Заубер и за заводския си отбор, като Кими Райконен приключи с 28 обиколки на сметката си, а Естебан Гутиерес – 44.
Етикети:Черно море | Формула 1 | Себастиан Фетел | Ред Бул | тестове във Формула 1
КоментариНапиши коментар
ОЩЕ КОМЕНТАРИ