Тимът на Ферари потвърди напускането на инженерния директор Пат Фрай и главния конструктор Никола Томбазис. В Маранело продължава преструктуриране на техническия департамент след поемането на ръководството от Маурицио Аривабене.
За Фрай и Томбазис се говореше от известно време, че ще са следващите специалисти, тръгващи си от Маранело. 2014-та е година на големи промени за Скудерията, започнали с оставката на Стефано Доменикали още през април. Заместилият го Марко Матиачи бе освободен в края на сезона след едва седем месеца начело на отбора. От Ферари си тръгнаха още Лука ди Монтедземоло, Фернандо Алонсо и Лука Марморини, припомня ClubS1.
Джеймс Алисън остава технически шеф на италианския тим. От Ферари поясниха, че намерението им е да постигнат „по-стегната структура с ясно възложени отговорности” на всички в нея. Фрай бе част от тима от 2011 г., докато Томбазис работеше в Маранело от 1997 г. с изключение на кратък престой в Макларън.
- Джеймс Алисън е технически директор, а двама италиански инженери от талантите на Скудерията ще му докладват: Симоне Реста като главен дизайнер и Матиа Биното като оглавяващ отдела за задвижващи системи, който ще бъде подкрепян от главния конструктор на задвижващи системи Лоренцо Саси – се казва в съобщението на екипа. – Алисън освен това временно ще управлява операциите на писта. Така той ще отговаря за всички технически аспекти с цел предоставяне на пилотите на Скудерията Кими Райконен и Себастиан Фетел и новоназначения тест и трети пилот Естебан Гутиерес с възможно най-конкурентоспособната кола.
В Маранело се формира нов търговски отдел, който ще бъде оглавен лично от Аривабене. На този му пости ще му асистира досегашният шеф на комуникациите Ренато Бициняни (вече като маркетинг мениджър). Пресофисът преминава под ръководството на бившия журналист Алберто Антонини.
Етикети:Формула 1 | Ферари | Манчестър Сити
КоментариНапиши коментар
ОЩЕ КОМЕНТАРИ