Сагата с целувкагейт около Кубрат Пулев и репортерката Джени Суши се оказва потвърждение на клишето, че няма лоша реклама. Разразилите се събития след целувката на Кобрата направи боксьора много популярен в САЩ, а от това той може да извлече много ползи.
От ESPN отчитат, че живото предаване на мача на Пулев с Дину е отчело една от най-слабите гледаемости за боксово събитие, но за сметка на това излъченото повторение е изгледано от 25% повече зрители. Повторението е излъчено след скандала със Суши.
Именно целувката и последвалите действия на Кралицата на голото суши може да донесат много позитиви на Пулев. Българинът става все по-популярен в САЩ, след като репортерката реши дори да се обърне към адвокат и да вдигне шум във всички медии.
След събитията интересът към Пулев в САЩ е много висок, а той може да го използва и да организира нов мач отвъд Океана, който да бъде много по-посетен и гледан на живо.
Етикети:Кубрат Пулев | реклама | джени суши | целувкагейт
КоментариНапиши коментар
1
00
ОЩЕ КОМЕНТАРИАнонимен
Нали това беше целта?!
Отговор