
Sporta.bgпродължава да изпитва знанията ви за правилата на снукъра чрез рубриката „Снукър експерт“.
Въпросът ни от миналата седмица беше:
На масата са останали две топки. Розовата топка се намира близо до горния десен джоб на масата, а Черната – на ръба на горния ляв джоб. Играчът на ход трябва да вкара и двете топки, за да спечели, но преди Кю болът да достигне Розовата, Черната сама пада в джоба без намесата на играча. Какво прави съдията? Има ли фал и наказание? Приключва ли фреймът?
Отговорът е „Не“. Съдията просто връща всички топки на оригиналните им позиции и играчът на ход повтаря удара.
Можете да проверите верността на отговора и да прочетете повече за случая в Раздел 3, правило 9а от правилника на снукъра.
Следващият ни въпрос е малко подвеждащ, признаваме:
Вярно ли е, че ако играч удари Черната и Червена едновременно, винаги се отсъжда фал от 7 точки?
Както обикновено, коментарите на Фейсбук страницата Snooker PTC Bulgaria са на ваше разположение за отговори.
Етикети:снукър | снукър експерт | ПСВ
КоментариНапиши коментар
ОЩЕ КОМЕНТАРИ