Световният шампион Себастиян Фетел демонстрира разочарование от пропуснатата възможност да финишира първи в домашното си Гран при на Германия, но с изказванията си след края на надпреварата индикира, че за него 4-ата позиция е била оптималната цел.
Фетел влезе в бокса в предпоследната обиколка точно зад Фелипе Маса, с когото се бореше за мястото в последните 20 рунда на пистата Нюрбургринг. В крайна сметка механиците на Ред Бул се оказаха далеч по-повратливи и сложиха задължителните медиум гуми на немския пилот само за 3.2 секунди, докато на колегите им от Ферари им отне почти двойно повече време. По този начин Маса бе провален от собствения си екип в стремежа си да открадне още точки от Фетел, който за първи път през сезона не се качи на подиума.
„Почувствах се много добре, когато излязох от бокса първи. По принцип нямаш търпение да потеглиш, когато смяната на гуми е извършена. Беше ми приятно да видя, че Ферарито на Маса още не е потеглило и много благодаря на момчетата, защото те са причината да финиширам четвърти", призна Фетел, който беше обзет от противоречиви емоции след края на Гран при на Германия.
Немският пилот на Ред Бул намали преднината си на върха до 77, но вторият в класирането на пилотите е неговият съотборник Марк Уебър. Хамилтън и Алонсо са съответно на 81 и 85 пункта от лидера в подреждането, като до края на сезона не остава още много време. Все пак, Фетел вече не може да постигне победа в две поредни състезания, а и не е извоювал полпозишън, което досега беше ключът към успехите му.
„Трябва да осъзнаем, че Ферари и МакЛарън стават все по-бързи, така че трябва да подобряваме болида си постоянно. Може би ще се върнем на върха в следващото състезание. Иначе сцеплението не бе толкова лошо, но на старта бях притиснат от двете страни от Фераритата и просто трябваше да приема, че съм загубил една позиция", обясни Фетел.
„Не сме доволни, но трябва да приемем, че други хора бяха по-бързи от нас днес. Не съм нито щастлив, нито задоволен от представянето си. През целия уикенд така и не се радвах на темпо като това на Марк и ми беше трудно да се нареждам сред пилотите в челото."
КоментариНапиши коментар
ОЩЕ КОМЕНТАРИ