
Рено е амбициран да се нареди сред Ред Бул, МакЛарън и Ферари и да се състезава за място в тройката в Гран При на Европа, след като ще използва обновеното си подвижно задно крило във Валенсия.
В началото на сезона за фреснкия отбор не бе проблем да се класира сред първите шест в квалификациите, но в последните две състезания Виталий Петров и Ник Хайдфелд стигаха най-много до девета позиция на стартовата решетка. Сега обаче шефът на Рено Ерик Булие е уверен, че R31 ще предостави възможност на пилотите да бъдат много по-бързи на пистата в Испания.
„Трасето ще ни бъде удобно и очакваме да се борим за челните места в съботната квалификация", сподели Булие.
Техническият директор на тима Джеймс Алисън обясни, че по-голямото задно крило ще позволи на болида да се движи по-бързо и да натрупа по-голям аванс за една обиколка във Валенсия.
„Както винаги, ще има и обновления в аеродинамиката", поясни той. „Най-съществената новост е по-големият ефект от активирането на системата DRS. Така ще подобрим времето си за една обиколка и ще имаме повече предимство при изпреварванията по време на Гран При-то."
Булие допълни, че Рено се стреми да посрещне лятната пауза през август с лек аванс пред опонентите си от Мерцедес - засега преднината на тима на четвъртото място е осем точки.
„Мисля, че можем да се представим далеч по-добре, въпреки че и преди съм казвал това, но наистина го вярвам", сподели той. „Имахме добри резултати, но понякога правя грешки. Понякога не сме много прецизни при спиранията в бокса, но като цяло мисля, че ще повишим нивото на представянето си. Трябва просто на минимизираме грешките."
„Целта ни е да спечелим колкото се може повече точки. По-добре да влезем в паузата със съзнанието, че сме извоювали няколко заслужени точки в повече. Мисля, че имам предимство във Валенсия, защото познавам пистата много добре. Оптимист съм за следващите четири състезания."
КоментариНапиши коментар
ОЩЕ КОМЕНТАРИ