Рено с четири нови спонсорa до края на сезона

галерия:

снимка: Lotus Renault GP

Отборът от Формула 1 Лотус Рено привлече на своя страна четири нови спонсорa, чийто лога ще се появят върху болидите на тима до края на този сезон.

 

В случая става дума за телекомуникационната компания Embratel, производителя на пособия за бръснене Gillette, активните в сферата на петрола OGX и фармацевтите от Auden McKenzie. Четирите компании ще дебютират върху болидите на Рено още този уикенд на "Монца" в Италия.

 

Едва ли е и някакво съвпадение, че Embratel вече е и личен спонсор на бразилския пилот на тима Бруно Сена, който замени Ник Хайдфелд в Рено преди Гран при на Белгия.

 

Още с извършването на рокадата се заговори, че една от главните причини за смяната на Бързия Ник с племенника на Айртон Сена е потенциалният наплив от нови спонсори, който би зарадвал Рено при подобен ход.