Рено продължава да лази по нервите на Ред Бул с проблематичната си хибридна задвижваща система във Формула 1, а вече създават сериозни трудности и на другия си клиент – Торо Росо.
Двигателят на Даниил Квят не издържа още в 16-ата обиколка на Гран при на Китай (подробности за победата на Люис Хамилтън вижте НА ТОЗИ ЛИНК) и коства на младия руснак ранно отпадане, като поради същата причина той не можа да финишира и в състезанието в Малайзия.
В самия край на надпреварата на пистата в Шанхай пък принудително спря и Макс Ферстапен – само две обиколки преди финала, и то след като бе направил великолепно състезание и се движеше комфортно на седмо място.
Според отговорника на Рено за Формула 1 Сирил Абитебул подобни механични провали могат да се очакват и в следващия кръг в Бахрейн другата седмица. „Не бих казал, че чисто логически ще успеем да се справим с проблемите преди Бахрейн. Знаехме, че първият ни двигател за сезона има проблеми с надеждността и точно така се оказа наяве.
Едва ли някой е очаквал, че след три състезания ще ни се налага да използваме трети двигател (Даниел Рикардо започна надпреварата в Китай с третата си различна задвижваща система), но е ясно, че понякога трябва да поемаш рискове в името на доброто представяне“, коментира Абитебул.
Той обясни, че поради проблемите с надеждността на двигателя, не може да се обърне внимание на друг казус – този с недостатъчната мощ.
Етикети:Формула 1 | Ред Бул | Торо Росо | Даниел Рикардо | Даниил Квят | Гран при на Китай | Макс Ферстапен | Рено | Манчестър Юн
КоментариНапиши коментар
ОЩЕ КОМЕНТАРИ