Шампионът при конструкторите Ред Бул и тимът на Мерцедес са били най-бързи при спиранията в бокса и обслужването на болидите от страна на механиците.
От общо 1013 питстопове са били извършени досега през сезона във Формула 1, като 25 от тях не са били по желание на пилотите - 21 за наказания преминаване през питлейна, а 4 са наказания за спиране в бокса, прие което състезателите трябва да изчакат 10 секунди, преди да тръгнат от пита.
Така че може да се каже, че по-точният брой на спиранията в бокса е 988, при оставащи 2 кръга до края на сезон 2011.
Иначе най-много питстопове са били направени в Гран при на Унгария, спечелено от Дженсън Бътън - 85, а в Турция бройката е била 80. Гран при на Испания пък е на трета позиция със 77 спирания.
Най-малко смяна на гуми и технически интервенции е имало в Гран при на Италия - само 35, като в Монако те са били 41, а в Австралия - 44.
Ред Бул е отборът с най-много най-бързи спирания в бокса - в осем състезания, докато Мерцедес е на второ място със седем. МакЛарън и Ферари имат само по 1 „победа" в импровизираната класация.
Когато се взимат предвид само „чистите" спирания в бокса, тоест, за смяна на гуми и никакви други промени по болида, Ред Бул е лидер с най-бързи питстопи в 9 Гран при-та (Малайзия, Турция, Испания, Канада, Европа, Унгария, Белгия, Италия, Индия). Мерцедес е спечелил надпреварата в 5 кръга (Китай, Германия, Сингапур, Япония, Корея), МакЛарън в 2 (Австралия, Великобритания), а Форс Индия - в 1 (Монако).
Иначе в сравненията за скорост, Ред Бул и Мерцедес си делят първото място, като МакЛарън е регистрирал по-слаби времена средно с 0.3 секунди. Форс Индия се представя добре в това отношение и изостава само с 0.4 секунди от лидерите, а Ферари е пети с 0.5 пасив.
КоментариНапиши коментар
ОЩЕ КОМЕНТАРИ