Предсезонните тестове във Формула 1 вече са история и настъпи времето за последни анализи преди официалното начало на новия сезон - Гран при на Австралия на 17-ти март.
Според показателите на болидите до момента станаха ясни някои доста любопитни факти за това как инженерите от различните отбори са си свършили работата през зимата и на кои компоненти са наблегнали повече.
Всеизвестен факт е, че Ред Бул никога не се е славел с болид, който е изключително бърз по правите и по-скоро „червените бикове" са залагали на аеродинамика и страхотен баланс при завоите.
Данните от тестовете в Барселона отново потвърждават този факт, но от тях също така личи, че Ред Бул дори е най-бавният болид по правите на пистата „Каталуня".
Максималната скорост, която достигна новото изобретение на Ейдриън Нюи - RB9 - беше 307.7 км/ч, което е с 13 км/ч по-бавно от най-бързия болид на пистата - този на Маруся.
Ферари и Заубер имат еднакви показатели по отношение на максималната скорост и делят второто място с 316.7 км/ч. Форс Индия с двигател на Мерцедес има абсолютно същата максимална скорост на правите.
МакЛарън следва в тази импровизирана таблица, а най-бързият болид с двигател на Рено е Лотус, който достигна до 314.9 км/ч.
Дори Торо Росо (двигател на Ферари) и Уилямс (агрегат на Рено) са с 5 км/ч по-бързи от Ред Бул.
Както Ейдриън Нюи и Себастиан Фетел доказаха в последните три сезона обаче, шампионската титла във Формула 1 не изисква да бъдеш най-бързият в правите на пистите.
Етикети:Манчестър Юн
КоментариНапиши коментар
ОЩЕ КОМЕНТАРИ