След като влезе в историята като ралито с най-малко участници в европейската купа на ФИА за 2013 година, рали Средна гора ще счупи и друг рекорд. За първи път в историята на националния шампионат по рали в първия ден от състезанието няма нито един отпаднал екипаж.
Много е вероятно това да се запази като тенденция и до края на състезанието този след обед на площад 20 април в балканското градче. Причината за това обаче не е в издръжливостта на автомобилите и пилотите, а защото никой не иска да изпусне кяра от максимални точки за генералното класиране, които може да вземе в отсъствието на колегите си.
Всъщност в челото интригата вече изчезна, след като Илиев/Янакиев (ИРТ, Шкода Фабия S2000) спечелиха шестия си скоростен етап, побеждавайки този път с 1.5 секунди тандема на Глобул Рали Тим Крум Дончев/Петър Йорданов (Форд Фиеста R5).
С тази победа разликата между двамата става 18.3 секунди и за да ги избие в оставащите 80.4 км Дончев трябва да бъде по-бърз от победителя в Панагюрище през миналата година с 0.228 секунди на всеки един километър. Като се има предвид, че това са три последователни отсечки, това трудно може да стане, още повече, че Дончев очевидно изпитва, както сам казва, недостига на километри с новия си автомобил.
В същото време истинския спор и интрига в ралито, които остават скрити зад многобройните критики около Средна гора е битката за третото място между Мирослав Ангелов/Петър Илиев (Мегапорт, Рено Клио R3) и Антон Титов/Венцислав Мирчев (Октан Тим, Ситроен DS3 R3T). В момента двамата са разделени от 23.7 секунди в генералното класиране, като в края на вчерашния ден дистанцията на Ангелов пред Титов бе едва 2.8 секунди.
Това е продължение на двубоя им рали Твърдица-Елена, където спора за четвъртото място между двамата завърши наравно 4:4 по броя на по-предните класирания, но Ангелов взе авантажа с по-добро време в предпоследната скоростна отсечка. За момента статистиката показва, че Ангелов е взел 4 трети места, а Титов е бил на същата позиция 3 пъти.
Етикети:Челси
КоментариНапиши коментар
ОЩЕ КОМЕНТАРИ