Михаел Шумахер се завръща във Формула 1!

галерия:

снимка: БТА

По случай 1-ви април - Деня на шегата - Sporta.bg ви представя продължение на статията от 7-ми март, в която ви предложихме 5 реплики от Формула 1, които никога няма да чуем.


Сегашната ни селекция се състои от още 5 "новини", които едва ли някога ще присъстват на първа страница на вестниците.

 

1. Нараин Картикеян е идеалният човек за нас

 

Думите са на отборния директор на МакЛарън Мартин Уитмарш, като са изречени минути след раздялата на отбора със Серхио Перес заради забавяне на траншовете по второто плащане за трансфера му от Заубер.

 

В лицето на Нараин Картикеян Уитмарш вижда единственият вариант да бъде прекратена доминацията на Ред Бул, защото само индиецът си е позволявал някога да не се възхити на колегата си световен шампион Себастиан Фетел.

 

„Думите на Нараин към Фетел миналата година бяха достатъчни за нас, за да го имаме предвид и да го привлечем при първа възможност. В Испания Рейсинг той доказа, че знае как се прави път на болид, който го затваря с една обиколка и ние ценим подобни качества", заяви Уитмарш.

 

2. Михаел Шумахер се завръща във Формула 1!

 

 

След продължително отсъствие от активния спорт - близо няколко месеца - Михаел Шумахер решава сензационно, че Формула 1 му липсва и отново ще се състезава в отбор от Кралските гонки.

 

Шумахер подписва с Форс Индия, защото е пленен от начина, по който екипът съчетава азиатските си корени с европейски технически капацитет.

 

„Изобщо не се замислих, преди да подпиша, все пак ме потърси моят добър приятел Пол Ди Реста. Той щеше да ме замени в Мерцедес през лятото, а аз трябваше да взема мястото му тук. Е, неговото не се получи, но аз съм убеден, че с Форс Индия мога да се боря за 8-ма титла", коментира Пилето.

 

3. Ромен Грожан не беше виновен за катастрофата

 


Цитатът е част от анализите на специализираните медии в световен мащаб, посветени на няколко от зачестилите катастрофи по време на Гран при.

 

Въпреки че във всеки един инцидент участва болидът на Ромен Грожан, французинът в нито един момент не е поставил опонентите си в неудобно положение на пистата и не е предприел рискована маневра.

 

„Вярно е, че Грожан прелетя над кокпита на Алонсо и се приземи върху задното крило на Ред Бул-а на Себастиан Фетел, но те двамата по никакъв начин не прецениха движенията си на пистата спрямо неговия атрактивен скок", предава ВВС.

 

4. Гран при на Монако беше най-интересното състезание за сезона

 


124 успешни офанзивни маневри, извършени от пилотите. 17 смени на лидера в някой етап на състезанието. Да бе.

 

Средно по 2 непредвидени спирания в бокса, направени от пилотите на пистата. 8-ият от квалификациите триумфира с победата. 4 червени флага, издигнати заради жестоки инциденти на шиканите, в които болидите се движат с почти 40 км/ч. Да бе.

 

Силен дъжд на няколко пъти се изсипа върху ключови части от трасето, за да допринесе за интригата. Да бе.

 

Това е равносметката от Гран при на Монако за 2013-та година. Да бе.

 

5. Ред Бул не прекрачи границата в свободното си интерпретиране на правилата

 


„Ейдриън Нюи е гений и ние само можем да се поучим от невероятния му ум и хитрите решения по дизайна на болида. Употребата на шест обдухвани дифузьора и троен DRS може и да е допринесла за поредната победа на Фетел, но ние от ФИА няма как да анулираме резултатите от дадено състезание", заяви президентът Жан Тод.

 

„Можем единствено да направим забележка на онези симпатични момчета от отбора и да им кажем все пак да махнат втория КЕРС от болида, защото 160 конски сили допълнително идват малко в повече на конкуренцията.

 

Не смятаме, че доминацията на Фетел вреди на Формула 1. Освен това, правилникът е ясен - нужно е един човек да спечели 5 пъти поред световната титла, преди да правим радикални промени в спорта и всячески да се стремим да му спъваме работата", завърши Тод.

 

Любомир Даниелов, Sporta.bg