MasterCard ще продължи да е спонсор на УЕФА Шампионска лига и през следващите три сезона до 2018 г., обявиха днес от компанията. Споразумението включва и спонсорство на Супер купата на УЕФА, финалите на УЕФА Шампионска лига – жени и финалите на УЕФА Юношеска лига. Според него MasterCard ще продължи да отговаря и за отбора от талисмани на УЕФА Шампионска лига.
Компанията, която подкрепя най-престижния футболен турнир в Европа от повече от 20 години, ще продължи да дава възможност на феновете от цял свят да се докоснат отблизо до УЕФА Шампионска лига, като предлага безценни изненади на картодържателите.
Инициативата, в рамките на която MasterCard отговаря за отбора от талисмани на УЕФА Шампионска лига, дава уникалната възможност на децата по света да изживеят безценен момент, когато придружават звездите на турнира по пътя от съблекалните до игралното поле за всяка среща от груповата и елиминационната фаза до финала. За предстоящия сезон финалът ще се проведе на стадион „Джузепе Меаца“ в Милано през 2016 г.
„Гордеем се и се вълнуваме, че подновяваме нашето спонсорство за УЕФА Шампионска лига, плод на дългогодишно партньорство, започнало още през 1994 г. През изминалите години бяхме свидетели на безброй безценни моменти на стадионите, а отдадеността на феновете по света към този вълнуващ турнир продължава да расте“, споделя Раджа Раджаманар, Маркетинг директор, MasterCard.
“Като си партнираме с най-важните спортни събития можем директно да насочваме феновете и хората по света към безценните възможности, свързани с важните за тях неща. Нямаме търпение да подкрепим следващите три сезона на турнира, в които участват най-добрите европейски отбори, както и Супер купата на УЕФА, финалите на УЕФА Шампионска лига – жени и финалите на УЕФА Юношеска лига.“
Ги-Лорен Епщайн, маркетинг директор на UEFA Events SA, коментира: „Радваме се, че продължаваме нашето дългогодишно партньорство с MasterCard, които активно подкрепят турнира от 1994 г. За нас е важно предимство да имаме за спонсор на УЕФА Шампионска лига глобална уважавана компания като MasterCard и се вълнуваме, че ще продължим да работим съвместно. Широките кампании на компанията към потребителите ще продължават да допринасят за скъсяването на дистанцията между феновете и УЕФА Шампионска лига.“
Етикети:Левски | Шампионска лига
КоментариНапиши коментар
ОЩЕ КОМЕНТАРИ