Сагата около новия контракт на Марк Уебър с Ред Бул официално приключи, след като опитният австралиец поднови договора си със световните шампиони за още един сезон. Това означава, че Уебър ще остане в Ред Бул поне до края на сезон 2012 във Формула 1.
35-годишният австралиец се състезава за "биковете" от 2007 насам, като бе част и от периода "Ягуар" през 2004 и 2005. Статистиката пък показва, че всичките шест победи на Марк Уебър във Формула 1, девет пол позишъна и 25 от 26 подиума са записани с Ред Бул.
В последно време имаше спекулации, че Уебър може да обмисли напускане на настоящия си тим или дори отказване от спорта, най-вече заради ширещото се мнение, че Ред Бул отявлено фаворизира неговия съотборник и настоящ световен шампион Себастиян Фетел. Нещо, за което се говореше усилено през 2010, както и след тазгодишното Гран при на Великобритания на "Силвърстоун". В крайна сметка обаче, опитният австралиец реши да сложи подписа си под нов контракт с "биковете".
"Искам да продължа да се състезавам на най-високо ниво във Формула 1, поради което не е чудно, че желая да остана в Ред Бул", коментира Уебър. "Мотивиран съм да постигна възможно най-добри резултати за мен и отбора".
"През последните пет години се трудихме здраво и доказахме, че сме способни да изградим конкурентен и шампионски болид. Нямам търпение отново да поставя колата и себе си на ръба във всяко едно състезание през 2012", добави пилотът.
Шефът на "биковете" Крисчън Хорнър от своя страна сподели, че нито за миг не е имал колебания относно бъдещето на Марк Уебър в Ред Бул.
"Когато седнахме заедно и започнахме да разговаряме за сезон 2012, мигновено стана ясно, че Марк и отборът желаят да продължат взаимоотношенията си. Марк познава отлично тима, имайки предвид, че кара за нас от 2007 насам. Неговата мотивация, физическа форма и отдаденост са също толкова високи, колкото винаги са били", обясни Хорнър.
Понастоящем Марк Уебър се намира на втора позиция в класирането при пилотите, изоставайки на 85 точки зад съотборника си Себастиян Фетел.
КоментариНапиши коментар
ОЩЕ КОМЕНТАРИ