Известният дизайнер на автомобилни писти Херман Тилке настоява, че правилата са тези, които пречат на изпреварванията в шампионата, а не самите трасета.
Тилке, който е проектирал много от настоящите писти в календара, защити труда си и обясни, че не трасетата затрудняват изпреварванията.
„Някои критики са безпочвени. Вземете за пример Бахрейн. Хората си казват, че там ще е скучно, защото изпреварвания са невъзможни.
Това не е вярно. Миналата година там станаха много задминавания, почти на всеки завой или права,“ посочи Тилке.
Hermann Tilke insists his circuit designs are not to blame for a series of processional races: http://t.co/MEiy4yzWZNpic.twitter.com/qtXTD5rTIG
— GP Right Now (@GPRightNow) July 16, 2015
Според дизайнера всеки трябва да върши работата си качеството и да не обвинява другите за собствените си провали.
„Ние, проектантите, трябва да вършим своята част от работата, а ръководителите да вършат своята да направят изпреварванията възможни.
Ние се опитваме да създаваме завои, където задминавания може да има. Най-лесното в случая е да сложим дълга права, а след нея остър завой.
Така се създава дълга спирачна зона, където се получава голяма разлика в скоростта на болидите.
Дори и тогава обаче, ако правилата не позволяват на колите да се доближат достатъчно близко една до друга, те просто не могат да се задминат.
Това е голям проблем, на който трябва да се намери решение. Също така се опитваме да позволим на пилотите да правят грешки, но тъй като във Формула 1 са най-добрите, те правят минимално количество.
SETELAH SEPANG, SHANGHAI DAN AUSTIN, KALI INI GILIRAN SIRKUIT SENTUL YANG AKAN DI RE-DESIGN… https://t.co/9hRSaEhiszpic.twitter.com/2niH6HzhKZ
— indonesiamotogp (@indonesiamotogp) June 20, 2015
Етикети:Формула 1 | Челси | Херман Тилке
КоментариНапиши коментар
ОЩЕ КОМЕНТАРИ