Вторият пилот на Лотус Ромен Грожан сподели, че не е ядосан на своя съотборник Кими Райконен, след като двамата бяха близо до инцидент в борбата за втората позиция, а до края на надпреварата оставаха едва няколко обиколки.
Французинът успя да задържи второто си място след старта, като това не се промени до третия питстоп на Райконен, когато той излезе от бокса и успя да изпревари своя съотборник в най-интересния сблъсък на пистата „Хунгароринг".
Нито един от двамата не искаше да отстъпи в ситуацията, като двамата бяха буквално гума до гума, но все пак Кими успя да притисне Грожан и той трябваше да излезе от идеалната линия на пистата, предавайки своята втора позиция.
Въпреки показаната агресия на пистата Грожан сподели, че двамата са гледали собствените си интереси, сравнявайки ситуацията с тази на старта, когато французинът успя да задържи втората си позиция в битка със световния шампион Себастиан Фетел.
„Бяхме близо с Кими, той направи това, което трябваше", заяви спокойно Грожан. „Имах малко проблеми с гумите и ми беше трудно, но нещата са такива, каквито са.
„Същата ситуация беше и с Фетел на старта, това са нормални неща".
Грожан беше по-разочарован от факта, че няколкото катастрофи и големият трафик са му попречили по време на състезанието и са довели до изпреварването от страна на Райконен.
„Просто се случи - заседнах зад една гола, която не ме оставяше да мина и загубих 1.5 секунди...Не бях доволен от това, защото се борих за победата, а по едно време трябваше да се боря с нещо, което не зависеше от мене.
„Ние бяхме близо до върха, така че сме леко разочаровани от загубата. Аз бях зад изостанала кола, на която и показаха сините знамена, но тя не го уважи".
Французинът сподели, че част от проблемите му в състезанието са били свързани с трудностите, които е изпитвал следвайки Хамилтън близо - ситуация, в която изпадна и Райконен в края на състезанието.
„Много е трудно за кола тук да е близо и да не прави грешки", сигурен беше Грожан. „Когато следвах Люис, излизах от пистата, а първият питстоп беше катастрофален. Вторият беше добър, но нямах възможността да сменя стратегията си и това се оказа ключово, защото настигането беше много трудно. Започвах да се пързалям повече, губех температура в гумите, така че определено беше трудно", допълни Грожан.
КоментариНапиши коментар
ОЩЕ КОМЕНТАРИ