Световният шампион Себастиан Фетел продължи доминацията си в петъчните тренировки на „Марина Бей" в Сингапур и даде най-добро време и във втората сесия за деня.
Пилотът на Ред Бул, който в последните месеци не се представя успешно (като изключим второто място в Белгия) най-вече заради липса на скорост, буквално летеше по пистата, като записа на-бърза обиколка за 1:48.340 минути - с 0,311 секунди по-бърза от тази на втория във втората сесия Дженсън Бътън.
На третата позиция остана лидерът в световния шампионат Фернандо Алонсо, който изостана на повече от половин секунда от Фетел. Уебър и Хамилтън се наредиха след испанеца, следвани от двата болида на Форс Индия - Пол ди Реста (6-о място) и Нико Хюкленберг (7-о място). Десетката беше затворена от Розберг с Мерцедес, следван от Маса с Ферари и Грожан с Лотус.
Втората сесия се проведе изцяло на суха писта, като отново двата МакЛаръна зададоха темпото в началото. Подобно на първата свободна тренировка Фетел стигна темпото на британския тим, а той и Хамилтън започнаха да редуват водачеството си във втората сесия.
Това продължи, докато не се наложи сесията да бъде спряна за няколко минути, след като Бруно Сена катастрофира на завой №19 и се наложи болидът му да бъде местен с кран.
При подновяването на тренировката Хамилтън и Маса сложиха супермеките гуми, с които поведоха на останалите на пистата. Англичанинът зададе темпото с 1:49.086 минути.
Последваха обаче 4 поправки на това време от страна на останалите пилоти. Първо Уебър се настани в челото, записвайки първото време под 1:49.00 минути, а веднага след него Алонсо го изпревари с едва няколко хилядни. Бътън и Фетел обаче се оказаха по-бързи, като в най-бързата обиколка на германеца си пролича моментното предимство на колата на Ред Бул Рейсинг.
Сесията завърши с няколко обиколки на водещите отбори, които се опитваха да изградят стратегия както за утрешната квалификация, така и за състезанието в неделя. В тези обиколки Хамилтън и Райконен изглеждаха доста бързи, въпреки че бяха с много гориво в колата, докато Фетел остана доволен от износването на неговите супермеки гуми.
Освен катастрофата на Сена на завой №19 нямаше други сериозни инциденти, като изключим излитането на Серхио Перес от завой №4. За щастие той не се удари в нищо и се върна спокойно на пистата.
Етикети:Манчестър Юн
КоментариНапиши коментар
ОЩЕ КОМЕНТАРИ