Хегемонът Лудогорец се е устремил към осма поредна титла. Но не само клубните витрини се пълнят с трофеи. На който и стадион да излязат „орлите", те винаги са сериозно гледани. За това говори статистиката. В 20-те си мача през есента Лудогорец е бил наблюдаван общо от 51 250 зрители. Така пред шампионите остават единствено безспорният номер 1 Левски - 115 000 фенове за 20 срещи, както и ЦСКА - 88 300. Това показва, че разградчани се превърнаха в третия отбор, който генерира привърженици извън града и региона, превръщайки се в космополитен тим.
За отбелязване е, че по принцип Ботев е най-посетен тим, но в момента "канарчетата" домакинстват на клубната си база под тепетата, която събира малко над 3000 души и това съвсем логично ограничава бултрасите и с еотразява на статистиката.
Все по-често дори децата в София избират Лудогорец пред обичайния червено-син дуализъм. Цифрите показват, че Лудогорец е отборът, който най-агресивно трупа фенска маса подобно на Манчестър Сити и Челси, които разбиват статуквото на Ливърпул и Манчестър Юнайтед.
Че Лудогорец е дразнител за ЦСКА и Левски е ясно и най-пълните „Герена" и „Българска армия" през последните години са именно в дербитата с разградчани. Но е видимо, че и по всички други градове в страната хората отиват на стадиона, за да гледат Марселиньо, Вандерсон, Кешерю и компания. Когато играе Лудогорец, хората знаят, че на стадиона няма да има опасност за тях или децата им и заради това не гледат двубоя по телевизията. По принцип малчуганите вървят сред победителите и така логично фенската маса на „зелените" расте.
Клубът записва рекорд след рекорд при продажбите на артикули, а „Лудогорец Арена" често е пълен до краен предел. Сякаш любовта към отбора излезе от пределите на Делиормана, а за това говори и фактът, че постоянно се откриват нови и нови фенклубове. Колкото и някои хора да обичат постоянно да се закачат за привържениците на Лудогорец (б.р. - явно за тях да си фен значи да си татуиран и да можеш да пребиеш 10 човека), днес вече става модерно да подкрепяш „орлите".
КоментариНапиши коментар
ОЩЕ КОМЕНТАРИ