Формула 1 предприе нов маркетингов подход и сложи началото на нова ера със смяна на своето лого. Както знаете, емблемата в черно и червено, която бе марката на моторния спорт десетилетия наред, бе заменена от иновативно лого в оранжево. Шефовете в маркетинговия отдел обаче ще имат сериозни проблеми с авторските права.
Конгломератът 3М заяви, че една от техните фирми за производство на дрехи има абсолютно същата емблема като новата на Ф1. Марката "Футуро", която е част от 3М, е изобретила логото си много по-отдавна в сравнение с това на моторния спорт. В интернет се появи снимка на кутия чорапогащи с емблема, поразително еднаква с тази на Формула 1.
Говорител на фирмата заяви: "Досега не сме имали разговори по въпроса. Все още проучваме фактите". Нищо чудно да се стигне до дело, което да накара шефовете да сменят логото на Ф1. То така или иначе никак не допадна на многобройните фенове на спорта, които разкостиха отговорниците за него в социалните мрежи.
Снимка: Twitter
КоментариНапиши коментар
ОЩЕ КОМЕНТАРИ