На пресконференция днес, Лидл България и Българска Федерация Волейбол официално обявиха партньорството си. През 2017 г. търговската верига ще бъде основен спонсор на националите.
„Радвам се, че заедно с Българска Федерация Волейбол застанахме от една и съща страна на мрежата, обединени от една мисия – да играем в полза на активния и здравословен начин на живот. Сред основните отличителни характеристики на Lidl e асортиментът от свежи продукти като например плодове и зеленчуци. Така избрахме мотото на партньорството ни: „Свеж партньор, здрав отбор“. Надявам се, по време на предстоящите мачове, залите да са пълни, включително и със семейства с деца, защото именно спортът възпитава у подрастващото поколение дисциплина и любов към движението. Подкрепата на волейболния спорт е естествено продължение на политиката на Lidl за насърчаване на пълноценния начин живот“, заяви Милена Драгийска, Главен изпълнителен директор на Лидл България.
„Бих искал да благодаря на Лидл България за перфектното партньорство по време на Европейското първенство през 2015 г. Радвам се, че то се подновява през 2017 г.. Надяваме се, че ще го пренесем и в изключително важната за българския волейбол 2018 г., когато ще сме домакини на Световно първенство. Съпричастието и отдадеността на Lidl към волейбола в България са достойни за уважение и са за пример. Надявам се партньорството и взаимното доверие да донесат трайни успехи и за двете страни“, сподели Данчо Лазаров, президент на БФВ.
Следвайки мотото на партньорството – „Свеж партньор, здрав отбор“ – Милена Драгийска и Данчо Лазаров символично си размениха кошница със свежи плодове и волейболна топка с автографите на националите. На събитието присъстваха още Любо Ганев, вицепрезидент на БФВ, Пламен Константинов, треньор на националния отбор по волейбол (мъже) и Теoдoр Салпаров, либеро на националния отбор.
„Престижно е за една федерация да има такъв сериозен партньор като Lidl. Професионалните спортисти сме си малко фаталисти. При последното ни партньорство през 2015 г. постигнахме много добри резултати. Надявам се това да е знак и в бъдеще, с Lidl, да постигнем същите резултати, а защо не и пo-добри“, каза Пламен Константинов.
Освен основен спонсор на Българска Федерация Волейбол, Лидл България е и партньор за свежа храна на отбора. Лично лекарят на националите избира комбинацията от продукти, подходящи за хранителния им режим преди мачовете и по време на тренировъчния процес, като поставя акцент върху богат избор от плодове и зеленчуци, ядки, качествени млечни продукти и шоколадови десерти от асортимента на търговската верига.
„Преди и след мачове ще ползваме свежи храни, което за нас като спортисти е много важно. До сега не сме имали такава възможност“, допълни още Теодор Салпаров.
Първите от поредицата турнири на националите, на които любителите на спорта ще могат да ги подкрепят, са: „2017 Европейска квалификация за Световно първенство по волейбол за жени“ (31.05–04.06.2017 г., София) и „Световна лига 2017“ – турнир от интерконтиненталния кръг от 1-ва група на Световната лига по волейбол за мъже 2017 (09.06-11.06.2017г., Варна).
Етикети:БФВ
КоментариНапиши коментар
ОЩЕ КОМЕНТАРИ