Пилотът на МакЛарън Дженсън Бътън призна, че изключително много желае да постигне втората си победа през сезона в Гран при на Германия и да прекъсне негативните си представяния в последните две състезания, след като извоюва знаменит успех в Гран при на Канада. Световният шампион от 2009-та година завърши на шесто място в скучната надпревара на пистата във Валенсия, а след това грешка на механиците в бокса му коства отпадането от домашното Гран при на Великобритания, където той никога не е финиширал в тройката.
Ако Бътън наистина вземе 25 точки от състезанието в неделя, ще може да възроди шансовете си за титлата, макар че сега конкуренцията между Ред Бул, Ферари и МакЛарън достгина връхната си точка. Най-сериозният индикатор за прогреса на „черните кончета" бе победата на Фернандо Алонсо на Силвърстоун, когато той остави пилотите на Ред Бул на повече от 20 секунди зад себе си.
„Загубихме инерцията, която натрупахме в предишните състезания", призна разочарованият Бътън. „Въпреки че на Силвърстоун бяхме разочаровани, показваме добро темпо през годината. Понякога сме най-бързите на трасето, но има и трудни моменти."
„Искам много да спечеля Гран при на Германия. През шампионската за мен 2009-та година финиширах пети на Нюрбургринг, а най-доброто ми постижение е трето място през 2004-та. Невероятно постижение е да извоюваш победа в това състезание, защото трасето има много история."
„Не трябва да се подценява тази коварна писта, защото много често се случват тежки инциденти, наравно със запомнящи се триумфи. Например, през 1976-та Джеймс Хънт спечели с МакЛарън, но Ники Лауда претърпя ужасна катастрофа, а осем години по-рано Сър Джаки Стюарт бе заслепен от мъглата и пушека, но победе, след като караше четири минути само по памет."
Отборният директор на МакЛарън Мартин Уитмарш изрази своята надежда, че сега с връщането на правилата отпреди Гран при на Силвърстоун, тимът му ще може да се пребори за победата и да покаже бързо темпо на пистата.
КоментариНапиши коментар
ОЩЕ КОМЕНТАРИ