Челси и Адидас представиха новия домакински екип на „сините“ за сезон 2015/16. Той е част от новата кампания на лондонския клуб и германския спортен бранд, фокусирана върху решеността на играчите да доминират на домашната и европейската сцена.
Новата фланелка ще бъде и с новия спонсор на Челси Йокохама. За първи път футболистите ще излязат с новите екипи на турнето в Америка, където ще играят срещу Ню Йорк Ред Булс.
Очаква се маркетинговата кампания за промотиране на екипите да съдържа различни клипове с някои от най-големите звезди на английския шампион, сред които Джон Тери, Диего Коста, Еден Азар, Оскар, Неманя Матич и Гари Кейхил.
Дизайнът на тениските е вдъхновен от няколко класически екипи от миналото с червени и бели линии на яката и ръкавите.
Също така екипите ще бъдат създадени с най-модерните технологии и качествени материали на Адидас, а уникалното в случая ще бъде специален отпечатък върху етикета на всяка тениска, свързваща феновете на отбора с уникалната му идентичност.
Етикети:Челси | Висша лига | Адидас | Йокохама
КоментариНапиши коментар
ОЩЕ КОМЕНТАРИ