Звездата на Фулъм Димитър Бербатов моментално започва да носи дивиденти на клуба не само с головете си на терена, но и по отношение на маркетинговия прогрес на „котиджърс".
Определено скромният отбор от Лондон няма по-подходяща фигура в състава си за промотирането на новия трети екип, който ще бъде използван за гостуването на Уигън в събота от 17:00 часа.
Слоганът за екипировката е „златното докосване" и именно кулаж на Димитър Бербатов с фланелката и гащетата стои като начална новина в официалната страница на „котиджърс".
Думата „златно" не е използвана самоцелно, защото именно златисто-бели диагонални ленти ще красят иначе черната фланелка на Фулъм.
Логото на спонсора FxPro е преместено под гърдите, а на две места може да се види и марката на производителя Карра. Абревиатурата FFC (Fulham Football Club) пък ще бъде разположена на яката.
В онлайн магазина на Фулъм могат да се закупят фланелки както с къси, така и с дълги ръкави - те струват съответно 49.99 и 44.99 паунда.
Етикети:Фулъм
КоментариНапиши коментар
ОЩЕ КОМЕНТАРИ