За съжаление на хиляди фенове, гвоздеят на програмата около турнира U.S. Open тази година, Мария Шарапова, няма да вземе участие заради контузия на рамото.
Точно преди да се оттегли от турнира обаче, тя хитро се заигра със собственото си име, за да промотира своята марка бонбони. В крайна сметка, Шарапова се отказа от идеята да бъде Sugarpova дори и само по време на турнира.
Идеята сама по себе си бе абсурдна, коментира „Бизнес Инсайдър", но успя да подчертае безспорния успех на Шарапова като многомилионен и доходоносен бранд.
Договорите с различни световноизвестни марки ѝ носят приходи, които ѝ позволяват да води луксозен начин на живот със скъпи дрехи и коли, нов приятел (българския тенисист Григор Димитров) и много пътувания.
Миналата година приходите на Шарапова се равняват на 29 милиона долара, според сп "Форбс". 6 милиона идват от победите й на тенис корта. Общо тя е спечелила 25 милиона долара от състезания в спортната си кариера.
Шарапова печели и действителни суми (повече от 20 милиона всяка година) от договори с различни компании. През 2010 г. подписва 8-годишен договор за 70 милиона долара с Nike.
Още интересни интересни факти около живота на успешната тенисистка вижте в Econ.bg
Етикети:Берое
КоментариНапиши коментар
ОЩЕ КОМЕНТАРИ