Вечното дерби гледано от близо милион футболни фенове

снимка: БТА

Излъчването на първото от поредицата от 6 (шест) дербита между ЦСКА и Левски през този сезон продължи близо 4 часа в ефира на TV7 и достигна близо един милион зрители пред екраните.

 

В периода на излъчване на мача TV7 регистрира рекордна гледаемост, отбелязвайки близо 38% пазарен дял (All 4+). Първо място по гледаемост регистрират и студиата преди и след прякото предаване на срещата, които отбелязаха съответно 17% и 23% пазарен дял (All 4+).

 

Без изненада рекордно висока е гледаемостта в София, като близо 63% от столичани са предпочели да гледат сблъсъка на грандовете, а в най-гледаните минути от двубоя този процент надвишава 84% (Sofia 18-49).

 

20 камери и екип от шестима журналисти показаха всичко важно и интересно преди, по време и след края на двубоя в събота. В студиото гостуваха Димитър Телкийски и Георги Велинов, а екипът на TV7 предаде на живо всички отзиви от двубоя, интервюта с президенти на двата отбора, треньори, футболисти.

 

"Екипът на спортната редакция се справи отлично с мача и резултатите не са случайни. Показахме всичко важно както на стадиона, така и извън него. Предстоят много мачове в ефира на TV7 и NEWS7, като стремежът е да повишим още повече качеството", коментира Миляна Велева, директор Новини и актуални предавания.

 

Стабилни резултати отбелязаха и неделните мачове по NEWS7 - Локомотив Пловдив - Славия с пазарен дял над 7% и Лудогорец - Литекс с пазарен дял 7% (All 4+).

 

*Цитирани са данни на GARB.