Уникални продукти за феновете на Левски пуска мобилен оператор

галерия:

снимка: levski.bg

Дни преди вечното дерби Левски - ЦСКА, всички „сини" фенове могат да бъдат разпознати. Най-запалените почитатели на клуба у нас ще имат възможност да се сдобият със смарт телефон, лаптоп и USB модем с логото на любимия им отбор и специално Android приложение, за да са в течение с най-новото около Левски. Серията е лимитирана и е уникална с това, че за първи път с лого на футболен отбор се брандира смарт телефон.

 

Приложението за операционната система Android също е първото, създадено за футболен отбор у нас. На левскарския Sony Ericsson Xperia V8 то е инсталирано безплатно, а за всички останали смартфони ще бъде достъпно Android Market след изчерпване на лимитираната серия. Чрез него потребителите ще имат достъп до най-новото около ПФК Левски, снимки и видео репортажи, програма, резултати на живо и статистики от мачовете.

 

Освен с компактен размер и стилен дизайн, с вградена 3MP камера и 3" сензорен дисплей, брандираният Sony Ericsson Xperia V8 e на специална цена. Феновете могат да го получат срещу 9,14 лева на месец или 209,90 лева в брой. Само с него ще се предлага и абонаментния план М-Тел SURF Levski с месечна такса от 5 лева с ДДС и включен неограничен интернет достъп.

 

В серията Левски има и лек и удобен нетбук с 10,1" дисплей, инсталиран Windows 7, процесор Intel Atom 1.66 GHz HDD 160 GB и 1 GB RAM. С нетбука на специална цена от 19,14 лава на месец може да се комбинира и безплатния Левски USB модем, с който феновете да сърфират неограничено за 9,90 лева на месец.

 

Първият фен който получи комплект-подарък лично от главния изпълнителен директор на телекома Андреас Майерхофер, беше актьорът, режисьор и продуцент Влади Въргала, който беше водещ на днешната презентация и който е известен като един от най-големите фенове на футболния клуб. Освен него, по време на специалното събитие, брандирани джаджи получиха собственикът на клуба Тодор Батков, спортния директор Георги Иванов, изпълнителния директор Константин Баждеков, както и футболистите Владимир Гаджев и Дарко Тасевски.

 

За всички фенки на Левски М-Тел организира и конкурс в социалната мрежа Facebook. В инициативата „Стани най-популярната фенка на Левски" участничките трябва да докажат, че наистина са почитателки на отбора и да качат своя снимка в специалното приложение на страницата на М-Тел в социалната мрежа. Наградата е повече от примамлива - вечеря с любимия футболист на победителката и фотосесия в списание EVA, както и комплект от брандираните устройства.

 

"Тъй като вече имаме дългосрочно партньорство с Левски, решихме тази година да направим нещо специално", заяви главният изпълнителен директор на M-Тел Андреас Майерхофер.

 

"Очаровани сме, че отборът има множество шампионски титли, купи на страната и участва в европейските клубни турнири. Затова сме изключително горди да бъдем главен спонсор на този клуб. Плановете ни са за дългосрочно сътрудничество. След два дни отборът има много важен мач и му пожелавам успех", добави Майерхофер.