Шампионска лига бележи рекорди сред телевизонните аудитории у нас

снимка: БТА

Шампионска лига стартира в ефира на bTV Action на 14 февруари. В средата на април турнирът навлезе в своята полуфинална фаза.

 

Интересът към двубоите от тази фаза на Шампионска лига отреди на bTV Action второто място в борбата за зрителското внимание във вторник /17.04/ и сряда /18.04/ в часовия пояс 21:45 - 23:37.

 

Така медиата изпревари както нишови телевизионни канали, така и такива с национален ефир и се нареди на второ място след лидера bTV.

 

Двубоят между Байерн /Мюнхен/ и Реал /Мадрид/ във вторник е бил гледан от близо 368 300 души, което се равнява на 15,47% аудиторен дял на национална база All 4+.

 

Сблъсъкът между Челси и Барселона в сряда е проследен от близо 350 000, което е 14,63% аудиторен дял отново на национална база All 4+.