Реал Мадрид е поредният голям европейски клуб, който обмисля да продаде правата за името на своя стадион в търсене на финансови дивиденти.
Вчера „Лос бланкос" обявиха, че на фланелките на тима от новия сезон ще стои логото на авиокомпанията от Обединените Арабски Емирства - Fly Emirates. Контрактът е за пет години и ще налее 125 милиона евро в касата на клуба.
„Искаме силен Реал Мадрид, а за да стане това трябва да сме партньори с големи компании. Сключваме договор с най-значимата авиокомпания в света и това е партньорство не само за настоящето, но и за бъдещето."
„Fly Emirates са новият основен спонсор на Реал Мадрид. Две големи марки и две водещи организации. Това е едно от най-важните решения за клуба. Чест е името на авиокомпанията да се свързва с Реал, защото това са два чудесни партньора", заяви ентусиазираният президент на „белия балет" Флорентино Перес при сключването на сделката.
Но от Реал ще продължат да търсят стабилни инвестиции в клуба и в момента се търси солиден спонсор за „Сантяго Бернабеу".
Редица от най-големите клубове в света вече се възползваха от опцията да привлекат голяма компания, която да им помага за поддръжката на техните съоръжения. Така направиха Байерн Мюнхен („Алианц Арена"), Борусия Дортмунд („Сигнал Идуна Парк"), Арсенал („Емирейтс"), Манчестър Сити („Етихад"), а скоро и Реал Мадрид ще тръгне по техните стъпки.
Въпреки това 9-кратните шампиони на Европа ще запазят като основно име на своята арена „Сантяго Бернабеу" заради огромното значение, което има то за феновете на отбора.
Етикети:Реал Мадрид
КоментариНапиши коментар
ОЩЕ КОМЕНТАРИ