Волейболен клуб ЦСКА обяви, че кампанията "100 сърца за ЦСКА" е постигнала много голям социален ефект в България и извън страната.
Червените са подкрепени от стотици хора, сдружения и организации в стремежа си да спасят клуба и да продължат успешното му развитие.
"Не сме очаквали толкова много хора да ни подкрепят, каза старши треньорът на ЦСКА Александър Попов. Събрахме голяма част от сумата, която си бяхме поставили като цел и ще успеем да завършим сезона. Най-голямата ни победа обаче е, че успяхме да обединим цяло едно общество, което подкрепя волейболен клуб ЦСКА.
Пред нас остава основната цел да привлечем нов собственик или генерален спонсор. През тези няколко месеца стотици привърженици и организации ни подкрепиха, като ни призоваха да продължим да се борим заради тях. Благодарение на тази кампания обществото, което стои зад волейболен клуб ЦСКА, се обедини в едно голямо червено сърце.
Моралното ни задължение е да продължим напред с борбата си за спасението на клуба въпреки трудностите. Имаме хиляди фенове, над 200 деца в школата, имаме и традиции. Така че продължаваме напред".
В края на ноември миналата година ЦСКА и сдружение "Червени сърца" представиха инициативата "100 сърца за ЦСКА" на пресконференция в БТА. Кампанията имаше за цел да намери 100 всеотдайни към волейбола сърца - независимо дали са отделни личности, сдружения от хора, организации или компании, които да подпомогнат клуба с финансови средства до края на годината.
Голямата цел на кампанията е да се намери нов собственик или основен спонсор, който да поеме издръжката на клуба. "След като постигнахме такъв обществен ефект, сега се обръщаме към бизнеса с визията си на един успешен и прозрачен спортен клуб. Въпреки трудното финансово положение, в което се намираме от 2 години, ЦСКА има своя положителен обществен образ, който може да прехвърли и към бъдещия си спонсор", добави Попов.
Председателят на "Червени Сърца" Сергей Славчев сподели колко важна е била подкрепата на всички привърженици: "Фенове, сдружения и организации от цяла България, Европа и САЩ се обединиха и подкрепиха инициативата, което показва, че ЦСКА е спортна институция и никога няма да бъде изоставена от своите привърженици.
Ние като фенове се чувстваме длъжни да продължим с подкрепата си към клуба и ще направим всичко възможно ЦСКА да намери своя нов собственик. Апелираме и към държавата, защото е крайно време да има равнопоставена подкрепа за всички български клубове. Несправедливо е спортните клубове на ЦСКА да имат такива проблеми с базите и да плащат подобен наем".
По време на кампанията ЦСКА получи стотици писма и съобщения в своята фен страница във Facebook (http://www.facebook.com/PvkCska), която бързо се превърна в най-голямата страница на български волейболен клуб.
"Прекрасно е, когато виждаш, че нашите привърженици оценяват това, което си направил, и това, за което си даваш сърцето. С тях постоянно общуваме и споделяме всички клубни новини и инициативи", заяви Попов. Феновете на клуба измислиха и песен, която ще бъде записана и превърната в химн на инициативата. Списъкът с имената на всички подкрепили кампанията е публикуван на уеб-сайта на клубаhttp://www.cskavolley.org/.
Сред тях са Димитър Бербатов и неговият мениджър Емил Данчев, националният селекционер по волейбол Камило Плачи, Пламен Константинов, Филип Майо, Стойчо Младенов, Тодор Янчев, Аспарух Никодимов, певицата Мария Илиева, председателят на ОСК ЦСКА Георги Калчев, старши треньорът на националния отбор по баскетбол и на Левски Константин Папазов, ЦСКА "Възраждане" АД, "Офанзива", "Чикаго редс", "Red Pride", привърженици на ЦСКА от Брюксел, приятели на ВК ЦСКА, Иван Гарелов, Лора Крумова и др.
Хората могат да продължат да даряват средства в сметката в Банка ДСК - ЕАД:
IBAN: BG97STSA93000020638392;
BIC: STSABGSF
Титуляр на сметката: Сдружение "Червени сърца"; Основание за плащане: Дарение
Етикети:Монтана
КоментариНапиши коментар
ОЩЕ КОМЕНТАРИ