Половината цесекари карат... таксита

снимка: Булфото

Невероятно, но факт - половината ЦСКА "кара" такси. Почти всички чужденци на "червените" нямат свои автомобили, а предпочитат бакшишите. Отдавна сприятелили се с футболистите, шофьори на таксита возят играчи на Стойчо Младенов. Сред очакваните титуляри във вечното дерби в това положение са вратарят Томас Черни, Александру Пакурар, Абел Анисе, Саша Лукас и Тасио. Същото се отнася за Тенгариня и Антонио Нилсон.

 

Нито един от тях не е получил служебна кола от клуба, практика, която доскоро беше актуална на "Българска армия". Вероятно футболистите не искат да рискуват и да купуват свои коли в България. Все пак ЦСКА отдавна е пример за огромно текучество на играчи и бързи раздели, особено с легионери.

 

Онези, които не ползват таксита, залагат на мощни германски автомобили. С изключение на Антон Карачанаков, който е с малко "Пежо 206", уточнява вестник "Труд".

 

Най-скъпият автомобил в автопарка на ЦСКА е на бразилеца Мишел Платини, който няма картотека. Голмайсторът обаче кара "Мерцедес S класа". Също на елитната марка е заложил капитанът Тодор Янчев, но неговият автомобил е джипът ML. Единственият от дошлите от "Локомотив" (Пд), който има своя кола, е Сержиньо. Португалецът пришпорва луксозен "Мерцедес CLK". На същия модел се е спрял и резервата Станко Йовчев, който играе много рядко.

 

Собствениците на ЦСКА Димитър Борисов и Иво Иванов също имат "Мерцедес"-и. Откакто поеха клуба през 2009 г., те не са сменяли своите мощни джипове G-класа. Изпълнителният директор Венцислав Живков се гордее с "S-класа". Помощник-треньорът Анатоли Нанков е горд собственик на "С-класа".

 

Другата гордост на немското машиностроене БМВ е избрана от Пламен Крачунов. Той кара "баварец" Серия 3. Автопарка на ЦСКА краси и джипът на треньора Стойчо Младенов - X6 на БМВ. Наставникът от няколко години кара един от най-луксозните екземпляри на мюнхенската компания. Забравеният дори на "Българска армия" защитник Костадин Стоянов не си поплюва, когато става въпрос за коли. Въпреки че не е играл нито един официален мач през 2012 година, бранителят се вози на БМВ, Серия 5.


Третата немска марка от високия клас - "Ауди", е в гаражите на двама защитници.

 

Националът Иван Бандаловски има "Ауди А8", а Апостол Попов кара по-малкото "Ауди А6". Също с "А8" е и новият изпълнителен директор на ЦСКА Георги Илиев-Майкъла.


Въпреки кризата в момента и често забавяните заплати машините, които спират на паркинга на стадион "Българска армия", са едни от най-сериозните в историята на клуба. Разбира се, с изключение на такситата...