Английският гранд Ливърпул представи екипите си за следващия сезон и по-старите почитатели на отбора вероятно ще останат доволни.
Основният екип, произведен от спортния концерн Warrior Sports, e истинско преклонение към славните години на червените от 70-те и 80-те години на миналия век.
Модерната емблема е заменена с „ливърбърда", който е и символ на град Ливърпул, крещящите цветове са сведени до минимум и въобще цялостното излъчване на новата екипировка навява спомени за онзи непобедим Ливърпул, воден от светила като Боб Пейсли и Джо Фейгън.
Почитателите на отбора ще останат и изключително доволни от поставеното на гърба на фланелките число 96 в памет на жертвите от Хилсбъро.
След като прекрати договорните си отношения с Adidas, мърсисайдци подписаха договор с американския производител на спортни стоки Warrior Sports. Сделката бе на стойност 150 милиона долара за срок от шест години и влиза в сила от юни 2012 година.
Това означава, че клубът от града на Бийтълс ще получава по 25 милиона долара на сезон.
Към днешна дата единствено Барселона получава по-голяма сума в касите си за сезон от концерна, който ги облича. Каталунците прибират от Nike по 26,3 млн. долара.
За позитивното приемане на новия екип от страна на почитателите на клуба говорят и предварителни продажби, възлизащи на близо един милион тениски.
Ливърпул е на четвърто място в световен мащаб по продажби на тениски, след отборите на Барселона, Манчестър Юнайтед и Реал Мадрид.
Повече снимки можете да откриете в поместената галерия.
КоментариНапиши коментар
ОЩЕ КОМЕНТАРИ