Националките на Германия биха по рейтинг Борусия (Д) - Байерн

снимка: БТА/AP

Победният за Германия финал на европейското първенство по футбол за жени събра повече телевизионни зрители, отколкота мача за суперкупата между Борусия /Дортмунд/ и Байерн /Мюнхен/.

 

Прякото предаване на финала на европейското първенство по футбол за жени в Солна /Швеция/ между Германия и Норвегия в неделя събра пред телевизионния екран 8 910 000 зрители.

 

Това е 45,6 процента от максимално възможната телевизионна аудитория: практически всеки втори жител на Германия е гледал как женският бундестим победи Норвегия с 1:0 и стана европейски шампион.

 

По размер на телевизионна аудитория предаването на женския финал на европейското първенство надмина съботния мач за Суперкупата на Германия, в който Борусия /Дортмунд/ победи Байерн /Мюнхен/ с 4:2.

 

Мачът за суперкупата е бил гледан от 6 900 000 зрители, което е 31,1 процента от телевизионната аудитория.