Манчестър Юнайтед обяви нови спонсорски сделки

галерия:

снимка: БТА

Шампионът на Англия Манчестър Юнайтед разпространи информацията, че е подписал два нови договора за спонсорство, включително и обявяването на компанията за логистика DHL като основен спонсор на тренировъчния екип.

 

Въпреки че тази новина може да се сметне за любопитна и да намеква за конфликт на интереси, заради спонсора на титулярния екип AON, американския финансов гигант е бил напълно наясно с преговорите с DHL, чиито инициали ще бъдат носени по време на тренировките за международните мачове на тима.

 

За периода на котракта от 4 години Манчестър Юнайтед ще прибере общо 40 милиона паунда. По този начин, благодарение на мащабната си рекламна и маркетингова кампания, „червените дяволи" ще генерират приходи от над 100 милиона паунда годишно.

 

Освен това, стана ясно, че е бил подписан договор и с водещия виетнамски телефонен оператор Beeline, който ще има за задача да разпространява новините за Юнайтед във Виетнам, Камбоджа и Лаос. Само във Виетнам е изчислено, че „дяволите" имат около 16 милиона привърженици.

 

„Всеки знае за страстните ни привърженици в тази част на света и по този начин комуникацията с тях ще ни бъде далеч по-лесна, което е много важно", заяви по повод на сделката мениджърът на Юнайтед Сър Алекс Фъргюсън.