Малага се нареди зад Барса и Реал по популярност в социалните мрежи

Преди година и четири месеца един от членовете на катарското кралско семейство Шейх Абдула Бин Насар Ал-Тани придоби пълен контрол над испанския елитен Малага, ставайки собственик на андалуския клуб за сумата от 36 милиона евро.

 

Година и четири месеца по-късно, Малага вече се превръща във фактор в испанския футбол, а на "Ла Росаледа" се подвизават имена като Рууд ван Нистелрой, Жулио Баптища, Санти Касорла, Мартин Демикелис, Жереми Тулалан, Хоакин Санчес и други. Воденият от Мануел Пелегрини състав заема 4-та позиция във временното класиране на Примера Дивисион, а евротурнирите вече са цел, а не хубаво пожелание.

 

Марката "Малага" започва да придобива все по-голяма популярност сред феновете на футбола, което личи и от случващото се в социалните мрежи facebook и twitter. Кратка справка показва, че андалусците са вече трета сила на испанския футбол в онлайн пространството, оставайки единствено зад грандовете Барселона и Реал Мадрид. Но изпреварвайки големи клубове като Валенсия, Севиля, Атлетико Мадрид и Виляреал.

 

Европейският шампион Барселона е едноличен лидер както по брой почитатели във facebook, така и в twitter. Във facebook каталунците разполагат с впечатляващите малко над 21 милиона почитатели, спрямо малко повече от 20 милиона за "кралския клуб". Малага е вече трети с над 250 хиляди, изпреварвайки Атлетико Мадрид и Валенсия.

 

Барса и Реал Мадрид съвсем очаквано са лидери и по отношение на набиращата все по-голяма популярност twitter, където авансът на "блаугранас" по брой последователи пред вечния съперник е още по-сериозен. Тук Малага отстъпва на Атлетико Мадрид, Валенсия и Виляреал, но остава пред Севиля. Събирайки обаче общия брой почитатели в двете социални мрежи, Малага се нарежда на трето място зад двата колоса Барселона и Реал Мадрид. Факт, който сам по себе си говори за бързото развитие на андалуския клуб за последната над една година.