
Pepsi стана партньор Левски, съобщава официалният сайт на "сините". Логото на световно известната безалкохолна напитка ще бъде поставено на стадион „Георги Аспарухов".
Договорът за партньорство е със срок от 2 години и е подписан между футболния клуб и официалния бутилировач на продуктите на PepsiCo у нас - Куадрант Бевъриджис.
„Много сме щастливи, че се свързваме с един уникален български футболен клуб, който има истински легендарен статус в страната.
С това разширяваме присъствието си във футбола в България, а и в спорта тук като цяло. Вярваме, че на стадиона на „Левски" ни предстоят много победи и щастливи моменти за феновете.", каза маркетинг директорът на Куадрант Бевъриджис Димитър Стаматов.
Pepsi е вероятно най-голямата глобална марка, свързана с българския професионален футбол. Според световно признатата класация Interbrand Top 100 за 2011 г. Pepsi e една от 25-те най-високо оценявани марки на планетата със стойност от над 14,5 млрд. долара.
У нас Pepsi вече има сериозно присъствие във футбола и баскетбола. Логото на компанията стои и на Националния стадион „Васил Левски".
В световен план Pepsi има дългогодишни традиции на обвързване с футбола. В рекламите на компанията са участвали суперзвезди на играта като Дейвид Бекъм, Франческо Тоти, Ривалдо, Роналдиньо, Раул, Франк Лампард, Тиери Анри, Кака, Лео Меси и други.
В сюжетите на клипове на Pepsi са участвали и грандове като "Манчестър Юнайтед", „Ювентус" и „Реал" (Мадрид).
КоментариНапиши коментар
ОЩЕ КОМЕНТАРИ