Изумителната приказка и невероятният триумф на Лестър в английската Висша лига плениха почти целия свят. Фенове от всички страни в Европа празнуваха титлата на „футбола срещу парите“, както често се определя успехът на момчетата на Клаудио Раниери.
Социалната мрежа Туитър често е използвана като адекватно мерило за обществените настроения, не само когато става въпрос за спорт и конкретно футбол. Компанията отчита рекордни показатели в Европа, Африка, Азия и Централна Америка по отношение на броя на съобщенията (туитове), пуснати в чест на Лестър.
В първите часове след равенството на Челси 2:2 с Тотнъм са били публикувани 5.5 милиона съобщения, отнасящи се към титлата на „лисиците“. Само във Великобритания е отчетен ръст от 86% на активността в Туитър след узаконяването на златото на Лестър, в сравнение с нормална понеделник вечер.
В историята на Туитър пък най-препращаното съобщение (ритуит), свързано със спорт, е от официалния акаунт на Лестър, което гласи просто: Лестър Сити. Шампион на Англия.
Leicester City. Champions of England. pic.twitter.com/WRwfysTn2N
— Leicester City (@LCFC) May 2, 2016
Етикети:Премиършип | Лестър
КоментариНапиши коментар
ОЩЕ КОМЕНТАРИ