Единадесетото издание на най-големия и вълнуващ футболен турнир за приятели в България - Каменица Фен Купа, стартира днес на специално събитие в София с една голяма новина - шампионите в надпреварата ще гледат мач на култовия стадион "Маракана" в бразилския град Рио де Жанейро.
На днешната пресконференция стана ясно, че заедно с шампионите ще пътува и един фен, който ще спечели пътуването като награда и ще има възможността да вземе със себе си двама свои приятели.
Събитието за старта на тазгодишната кампания уважиха много приятели на най-големия и вълнуващ футболен турнир за приятели в България, сред които председателят на БОК Стефка Костадинова и представителите на легендарното "златно поколение" от САЩ 1994 Йордан Лечков и Трифон Иванов, който е и лице на тазгодишната кампания и "звезда" в новото рекламно видео за турнира, което вече се върти в рекламните блокове.
"Единадесетото издание на Kamenitza Фен Купа продължава да се развива и надгражда традициите си. Като най-любимата марка бира, и през 2013 Kamenitza ще предложи най-вълнуващия футболен турнир на феновете в цялата страна", обяви в приветствените си думи генералният директор на "Каменица" АД Драган Радивоевич.
"Вярваме, че за да спечелиш Kamenitza Фен Купа трябва да си не само добър футболист, но и добър приятел - точно затова приятелите ще си заслужават голямата награда и ще бъдат заедно на трибуните на "Маракана". С това надграждаме върху направеното до момента и вярваме, че ще бъдем още по-значими на картата на футболна България", допълни Даниел Петров, бранд мениджър на марката Kamenitza в компанията.
Голямата награда и пътуването до Бразилия не е единствената изненада за участниците в единадесетото издание на шампионата. Мащабът на турнира става още по-сериозен - с повече участници, повече футболни срещи, допълнителни мачове на осветление и много други нововъведения.
Схемата на регионалните полуфинали на турнира се променя значително - за разлика от директните елиминации, които до момента определяха местните шампиони, от тази година всички тимове, преминали през предварителните квалификации, ще играят поне по три мача в групова фаза, след което най-добрите два тима от всяка група ще се класират напред до определянето на регионалния шампион и неговия подгласник. Така се очаква броят на участниците в турнира да стане 20 000 и да се изиграят с 50% повече мачове.
Запазват се формата за класиране на финала - двата най-добри отбора от всеки регион ще се класират за големия финал, който ще се проведе в началото на септември в Сливен.
По време на събитието домакинът на предстоящите финали Йордан Лечков лично обяви, че ще очаква първенците и ще им предложи професионални условия в началото на септември. Дотогава обаче първият регионален полуфинал ще бъде в края на април, а домакин за първи път в историята на Kamenitza Фен Купа ще бъде Кюстендил.
Още един град ще приеме за първи път регионален полуфинал на турнира и това ще бъде градът на шампионите от Лудогорец - Разград.
За втора поредна година в историята на Kamenitza Фен Купа на всички регионални полуфинали ще присъстват с допълнителни инициативи и официалните партньори adidas, GLOBUL, Samsung и Ford Moto-Pfohe.
С помощта на футболната легенда Лечков, спортният маркетинг мениджър на adidas г-н Сердил Гьозелекли, който пристигна у нас специално за старта на Kamenitza Фен Купа, представи и официалната топка за турнира - същата като тази, с която ще играят големите звезди в "малкото световно първенство".
"Дългосрочното партньорство на adidas и Kamenitza премина на ново ниво. Тази година участниците в турнира ще играят с топката за Купата на конфедерациите 2013 adidas Cаfusa. Освен това, четирима състезатели ще посетят и родното място на Adi Dasler, както и "сърцето на adidas" Херцогенаурах, Германия", заяви г-н Сердил Гьозелекли, спорт маркетинг мениджър, adidas.
adidas Cafusa е създадена специално за надпреварата в Бразилия, а премиерата ѝ в региона е на предстоящото Световно първенство по футбол U-20 в Турция в края на м. юни.
Още преди това "приятелите от квартала" ще реализират попадения с adidas Cafusa. Лечков даже показа завидни умения с топката още на сцената, предизвиквайки водещия Иво Райчев да пожонглират заедно. Райчев се справи отлично не само с футболното предизвикателство, но и със задачата да модерира официалната пресконференция заедно с колегата му от радио-ефира Мишо Дюзев.
От GLOBUL и Samsung са предвидили много атрактивни награди и технологични джаджи. Тази година GLOBUL отново ще подари футболно пътуване за мач на "Олд Трафорд", като наградата ще получат двама късметлии - един фен и един участник в турнира.
Ford остава официален превозвач на Kamenitza Фен Купа, а по време на събитието управителят на Ford Moto-Pfohe, Димо Николов, сподели, че е "впечатлен от ентусиазма в залата" и похвали "Каменица" АД за "завидните усилия и възможността единадесет поредни години да подкрепя една толкова хубава традиция".
Етикети:Берое
КоментариНапиши коментар
ОЩЕ КОМЕНТАРИ