Новото попълнение на Байерн Мюнхен успя да сътвори скандал още по време на официалното си представяне, като бе на път да скара тима си с един от основните му спонсори - германския концерн „Адидас".
Става въпрос за това, че Гьотце се появи на церемонията и дори се щракна с фланелката на баварците облечен в тениска с огромен надпис „Найки" на гърдите.
Както е известно американската компания е един от основните съперници на „Adidas" на пазара за спортна екипировка, а бившият футболист на Борусия Дормунд има персонален договор именно с „Найки".
Байерн от своя страна има дълголетно партньорство с „Адидас". През цялата си история тимът винаги е играл с екипи на този производител, а освен това "Адидас" притежава 9,1 % от акциите на клуба.
Масло в огъня внесе и другото ново попълнение на баварците Ян Кирхоф, който също бе пременен с тениска на „Найки".
"Снимките на Марио Гьотце от пресконференцията ни изненадаха неприятно. Такива неща не са уместни, тъй като става въпрос за официално събитие на Байерн Мюнхен, който е партньор на „Адидас". Вече говорихме за това, сподели говорителят на „Адидас" Оливър Бруген.
„В суетата и приготовленията не сме обърнали внимание на фланелките. След пресконференцията се извинихме на „Адидас" и ги уверихме, че няма да се повтори", обясни медийният директор на Байерн Маркус Хьорвик .
Етикети:Байерн
КоментариНапиши коментар
ОЩЕ КОМЕНТАРИ