Фулъм за пореден път затвърди впечатленията, че издига в култ българския нападател Димитър Бербатов и го счита за най-голямата звезда на отбора от Лондон.
От ръководството на „котиджърс" решиха да изразят по нестандартен начин радостта си от трансфера на Митко и започнаха рекламна кампания, за да утвърдят имиджа на най-скъпоплатения си футболист.
Не всеки ден голмайстор на Висшата лига се озовава на „Крейвън Котидж" и точно заради това по улиците на Лондон вече може да се видят два големи билбордове с номер 9 и посланието "Добре дошъл във Фулъм, Димитър".
Билбордовете се наричат „Двете кули" на компанията за маркетинг и реклама „Ocean Outdoors" и са изключително престижни и известни в английската столица.
Те се намират на около миля разстояние от стадион „Крейвън Котидж" и са разположени на пътя между Фулъм и лондонското предградие Хамърсмит.
Често билбордовете се използват за реклама на най-касовите холивудски филми, но сега те изразяват гордостта на Фулъм от покупката на Бербатов.
Рекламата на Бербо ще остане на „Двете кули" до първия му официален мач като титуляр за новия клуб, което вероятно ще се случи на 15-ти септември на „Крейвън Котидж" срещу Уест Бромич.
Етикети:Фулъм
КоментариНапиши коментар
ОЩЕ КОМЕНТАРИ