Левски представи своя нов рекламодател и партньор - европейския технологичен концерн за строителни дейности STRABAG.
Договорът между двете страни е за една година с възможност за удължаването му с още 2 години. Чрез това партньорство от Strabag имат за цел да увеличат популярността си в България като в същото време допринесе затова Левски да се върне oтново на върха.
STRABAG ще бъде основен рекламодател на клуба като първоначално фокусът ще е върху първия отбор, но от компанията имат желание да съсредоточат усилия и върху детско-юношеската школа на клуба.
На специална пресконференция членът на борда на директорите на STRABAG – Австрия Херберт Крутина сподели своето задоволство от постигнатото споразумение за партньорство и изрази надеждата си за много бъдещи успехи във взаимоотношенията с клуба.
"Предлаганите от нас услуги обхващат всички сектори на строителната индустрия. Ние създаваме добавена стойност за възложителите с помощта на нашите специализирани звена, които интегрират и носят отговорност за най-различни видове услуги. Благодарение на ангажираността на нашите 73 000 сътрудници ние сме едно от малкото предприятия, които са в състояние да предложат услуги от целия спектър на строителството", заяви отговарящият за дейността на компанията в югоизточна Европа директор.
Херберт Крутина допълни, че STRABAG е концерн, който влага много в подпомагането на подрастващите, детския спорт и школите.
"За нас е удоволствие, че ще можем да си партнираме с ПФК Левски и се надявам да се радваме заедно на много победи във всеки един аспект", заяви Крутина.
От своя страна изпълнителният директор на ПФК Левски Константин Баждеков изрази своето задоволство от сключения спонсорски договор с австрийската строителна компания, която ще е основен рекламодател на клуба през настоящия сезон.
„От името на Левски искам да изкажа благодарност към господин Крутина затова, че стигнахме до днешния ден, за подписване на един договор, който е едногодишен с възможности за продължаване“, заяви Баждеков.
„Разчитаме, че това партньорство ще накара концерта STRABAG и за в бъдеще да продължи нашето партньорство и за по-дълъг период от време. За да се стигне до това събитие, то беше продиктувано от доста съвместни разговори, срещи, размяна на информация. Радвам се, че в крайна сметка структура като Strabag реши да стане един от рекламодателите и спонсорите на нашия клуб. Надявам се с тяхното партньорство да върнем Левски на мястото, което му се полага в историята на българския футбол и да се върне като най-успешен български клуб.“
„Господин Крутина пристигна специално за това събитие, благодаря за вниманието, уверявам ги, че ще направим всичко възможно да се явим един коректен, интересен партньор, за да може концернът STRABAG да бъде популяризиран в нашата страна“, допълни изпълнителният директор на клуба.
Относно желанието на компания да насочи усилия към работата с деца, Баждеков коментира: „Левски работи точно в тази посока да развива децата. Левски е единственият клуб с две школа, в момента над 750 деца активно тренират и се занимават с футбол. В тази посока интересите на двете компании са заедно да развиваме спорта и да възпитаваме децата в уважение към традициите. Надявам се със съвместното ни партньорство и двете компании да са доволни от него.“
„Договорът е за една година с възможност за продължаване с още 2. Има залегнали точки, които са свързани точно с тази политика. Концернът ще бъде основен рекламодател на клуба, не само на школата. Идеята за в бъдеще е партньорството да се разшири в посока на стимулиране на детския футбол. Надявам се в тази година този договор да прерасне в дългосрочно партньорство. Приоритет ще е първият отбор, а в последствие детско-юношеската школа“, допълни Баждеков.
КоментариНапиши коментар
ОЩЕ КОМЕНТАРИ