Българският екипаж Димитър Илиев/Янаки Янакиев (Skoda Fabia S2000) водят след 5-та отсечка на Рали Сливен.
Шесткратният шампион на България спечели 3 от общо 5 етапа днес и има аванс от 19.4 секунди пред Петър Гьошев/Димитър Спасов (Peugeot 207 S2000). Трети, на 54.8 секунди, се движат Игнат Исаев/Милен Илиев (Mitsubishi Lancer Evo 9).
Четвъртото място също е за български екипаж - Пламен Стайков/Слав Ландов (Mitsubishi Lancer Evo 9), които изостават с 1:09.6 минути от лидерите. Стайков и Исаев обаче не участват в класирането за IRC, а само за българския шампионат.
Така трети в генералното класиране са Тодор Славов/Добромир Филипов (Renault Clio RS), които са на 1:32.6 минути от водачите. Варненският екипаж води при автомобилите с един двигателен мост. Непосредствено след тях е турският екипаж Ягиз Авджъ/Бахадир Гукенмез (Ford Fiesta S2000), който макар и с кола от по-горния клас, изостава с 5 секунди от Тодор Славов.
Сериозен инцидент се разигра в SS3 Котел 1. Турският екипаж Ейтан Халфон/Седат Бостанджъ (Ford Fiesta R2) излетя от пътя. Състезанието бе спряно за повече от 40 минути, а пилотът и неговият навигатор бяха откарани в болницата в Котел. Очаква се по-късно да има повече информация за състоянието им.
„До момента съм доволен от състезанието, въпреки че имахме проблеми в първия етап днес (Моллова гора), - коментира лидерът в ралито до момента Димитър Илиев. - Колата ми прегря и започнахме да изоставаме, но после се оправи и нещата си дойдоха на мястото. Признавам, че бяхме доста изненадани от топлото време в Сливен."
Вторият в подреждането Петър Гьошев също бе на мнение, че до момента състезанието се развива чудесно за него. „Колата е добре, за щастие щетите от вчерашния първи етап се оказаха козметични и няма проблеми с управлението. Като цяло трябва да подобря линията на завоите и тогава смятам, че ще бъдем още по-бързи", каза Гьошев.
Турчинът Авджъ пък сподели, че няма проблеми с автомобила, а самото състезание много му харесва. „Очаквах точно такова рали и мисля, че до момента вървим доста добре. Трупам ценен опит, за което и съм дошъл, така че нямам основания да бъда недоволен", каза турският пилот.
Водачът при автомобилите с един двигателен мост Тодор Славов пък бе доволен от завръщането си в състезанията, тъй като не е карал от Рали България. „Бяхме малко плахи в началото, защото тази принудителна пауза нямаше как да не ни се отрази. Постепенно обаче влизаме във форма и това си личи от резултатите. Колата до момента се представя отлично с двигателя, който наехме за това състезание. Той е малко по-мощен от предишния, но бързо свикнах и смятам, че всичко е наред", обясни Славов.
Етикети:ЦСКА
КоментариНапиши коментар
ОЩЕ КОМЕНТАРИ