Лидерът в българското първенство ЦСКА официално представи доставчика си на екипировка за следващия сезон.
Това е италианската компания "Лотто", която ще замени настоящите доставчики на екипировка от "Леджеа".
Новият договор на "червените" е и в партньорство с търговската верига "Спорт Депо", която ще осигури далеч по-широк достъп на феновете до артикули и екипировка на любимия клуб.
Според изпълнителния директор на клуба Александър Тодоров, партньорството между ЦСКА, "Лото" и "Спорт Депо" ще донесе от търговска дейност по половин милион лева на "армейците" годишно. В случая става въпрос за директна продажба на артикули в обширната мрежа от магазини на "Спорт Депо" в цялата страна.
Главният акционер на ЦСКА Александър Томов пък не скри задоволството си от парафирания контракт.
"Тази фирма е един от световните лидери. Радвам се, че ще си сътрудничим с тях. Доволни сме от сделката със "Спорт Депо" и благодарим на г-н Цонов (Красимир Цонов - ръководител на "Спорт Депо", б.р.), че приеха да обличат безплатно първия ни отбор. Заедно с тях ще разгърнем една машабна търговска дейност", заяви Томов.
Той допълни, че ЦСКА е имал и други предложения за доставка на екипировка, но офертата на "Лото" и "Спорт Депо" е била най-добра.
"Имахме пет оферти от големи компании, сред които "Найк" и "Капа". Най-доброто предложение беше на "Спорт Депо". Основна роля изигра това, че те имат магазини в много градове в страната и така привържениците ни лесно ще имат достъп до фенските артикули на ЦСКА. Няма да ни се налага да правим магазини. В "Спорт Депо" ще има фенски корнер на ЦСКА. От няколко фирми бяха готови да ни обличат безплатно, но ние държахме да могат запалянковците ни лесно да стигат до продуктите с марката ЦСКА", обясни Томов.
"Договорът е и за спонсорство. Точният финансов аспект не мога да назова. Това е договор и за спонсорство и за търговско партньорство", добави той.
Етикети:ЦСКА | Александър Томов | А група
КоментариНапиши коментар
ОЩЕ КОМЕНТАРИ