Българският футболен съюз представи днес новия си официален спонсор. Това е най-големият български телеком Vivacom.
Това стана ясно днес на съвместната пресконференция, която дадоха шефът на БФС Борислав Михайлов и главният директор Продажби на компанията Мирослав Петров.
Петров разкри, че договорът е за три години, но изтъкна, че Vivacom са помогнали и за изграждането на модерната база на националите в Бояна.
"Днес е хубав ден за националните отбори, защото имаме нов, изключително стабилен партньор. ВИВАКОМ изгради интернет и телефонната мрежа в новата база, така че работата на журналистите да се улесни, а и момчетата от националните отбори да си прекарват приятно свободното време, каза още Михайлов.
"След като ВИВАКОМ демонстрира доверие към нас, се надяваме това да повлече крак и да имаме още нови спонсори. Това партньорство е много важно за нас като федерация, която не получава нито стотинка от държавата, добави президентът на БФС.
Михайлов уточни, че парите от договора ще влизат конкретно в бюджета за националните отбори и най-вече за мъжкия национален отбор.
"За нас е чест, че сме партньори на БФС. В последните две години положихме много усилия, за да бъде изградена тази база. Всичко е с последния писък на технологиите- високоскоростен интернет, интерактивна телевизия. Смело заявявам, че в България няма друго такова съоръжение.
"Нашата компания дълбоко вярва, че ако вложи много усилия, ще върне усмивките на хората по трибуните, заяви Петров, който преди това получи и фланелка на националния отбор.
"При тези 4,2 милиона души клиенти, които са се доверили на компанията, ние сме готови да предложим редица проекти и някои от тях ще се случат скоро. Основната ни цел е да върнем атмосферата на мачовете на националния отбор. Замислили сме много интересни инициативи, добави бизнесменът.
Етикети:Борислав Михайлов | национален отбор | спонсор | Виваком | Мирослав Петров
КоментариНапиши коментар
ОЩЕ КОМЕНТАРИ