Поредното дерби между ЦСКА и Левски през този сезон продължи близо 3 часа в ефира на TV7 и достигна близо милион и триста хиляди зрители пред екраните.
В периода на излъчване на мача TV7 регистрира рекордна гледаемост, отбелязвайки близо 40% пазарен дял и близо 10 рейтинг (All 4+). Данните са рекордни за телевизията от създаването ѝ – съответно рейтинг и дял на предаване в слота 15:00 - 17:00.
В пиковите минути на мача телевизията отбелязва близо 45% пазарен дял (All 4+). Без изненада мачът отбелязва още по-висока гледаемост в младата аудитория, където в пиковете TV7 отбелязва над 47% (All 18-34).
Висока гледаемост регистрират и студиата преди и след прякото предаване на срещата, които отбелязаха съответно близо 13% и близо 21% пазарен дял (All 4+).
Стабилни резултати отбелязаха мачовете по NEWS7. Петъчният двубой от Купата на България Славия - Локомотив София отбеляза пазарен дял близо 7%, а неделните Ботев - Черно море и Берое - Лудогорец - пазарен дял над 5% (All 4+).
*Цитирани са данни на GARB.
Етикети:Левски | ЦСКА | Купа на България | Вечно дерби | ЦСКА - Левски
КоментариНапиши коментар
ОЩЕ КОМЕНТАРИ