Левски се принуди да опита да наеме правителствен самолет за гостуването на Иртиш (Павлодар) на 11 юли в Лига Европа.
"Сините" пробваха десетки други варианти за транспорт по нестандартната дестинация, но навред удариха на камък. Ситуацията вече граничи с паникьосване, а време няма.
Ходът изглежда смел на фона на скандалите напоследък около използването на машини от Авиотряд 28. Но футболни отбори, включително националния, неведнъж използваха правителствения "Ту" в последните 20-ина години.
Левски, например, пътува с въпросния аероплан за мача с "Атирау" в Казахстан за Купата на УЕФА през 2003 г. - 4:1. Този самолет вече е продаден, а сега се полза "Еърбъс 319А".
"Хайде нека и народът използва правителствен самолет - имам предвид, че Левски е отборът на народа - заяви с усмивка собственикът на "синия" клуб Тодор Батков, цитиран от вестник "Труд".
- Ще си платим солидна сума, всичко ще бъде по реда и закона, а парите ще влязат в държавата, в хазната. Ако разрешат - добре, ако не - ще търсим други варианти. Няма да допусна обаче отборът да пътува с автобус из Казахстан или да спи по летища."
Левски засега не успява да намери самолет за чартърен полет, тъй като поради туристическия сезон всичко е ангажирано.
Така и Ботев (Пд) се принуди да пътува с редовни полети за мача с "Астана" в Казахстан на 4 юли. Маршрутът ще е Виена - Астана - Алмати - Истанбул, откъдето отборът ще бъде прибран с автобус.
"Сините" обаче няма как да приложат подобен план, защото трябва и допълнителен полет от Астана (или Алмати) до Павлодар, каквито има само по веднъж на ден. Така би се наложило отборът да пропусне ден за тренировка преди мача.
Или наистина да спи по летища. Или да измине 600 км до Павлодар в автобус, като пак пропусне ден за подготовка...
В крайна сметка - достатъчно свободни места за редовни полети до и от Казахстан просто няма.
Молбата на Левски за правителствен самолет е депозирана чрез БФС, както е по регламент и както се е действало и в други случаи.
Етикети:Левски
КоментариНапиши коментар
ОЩЕ КОМЕНТАРИ