6 победи от 6 етапа за Димитър Илиев на Рали Сърбия

галерия:

снимка: vivacomrallyteam.bg

Още преди да е завършил първия ден от Рали Сърбия е ясно, че победител в неговото 44-то издание отново ще бъде българин. Това е практика през последните 10 години, а като цяло именно срещу имената на нашите пилоти в това рали са записани 12 победи. Последната е от миналата година, когато пилотът на Престиж Рали Тим Петър Гьошев не само спечели първата си победа в генералното класиране, както и първата победа зад граница.

 

След второто преминаване на трите днешни етапа няма промяна в класирането, ако не се брои увеличената разлика на водачите на колоната Димитър Илиев/Янаки Янакиев (Виваком Рали Тим, Шкода Фабия S2000). Те спечелиха и втория тур, отдалечавайки се от вторите в подреждането - Крум Дончев/Петър Йорданов (Глобул Рали Тим, Пежо 207 S2000), на 26.1 сек и на 48.4 сек от тандема на Престиж Рали Тим Петър Гошев/Димитър Спасов (Пежо 207 S2000). Така до момента активът на Митко Илиев е 6 победи от 6 етапа.

 

"Нещата не се променят - всичко при нас е добре. Нямаме проблеми с автомобила, караме с добро темпо. Това обаче не означава, че нямаме още резерв. Със сигурност можем да подобрим постиженията при третото минаване на отсечките", каза Димитър Илиев, цитиран от БТА.

 

След като в отбора на Глобул Рали Тим направиха промени в един от диференциалите на тяхното Пежо, сега Крум Дончев се оплаква от проблеми с бензина.

 

"Още от първата отсечка на второто преминаване имахме проблеми - на дисплея се изписва "инжектор", което означава неприятности. За части от секундата двигателят прекъсва, а при второто преминаване на Ластра едвам успяхме да стартираме двигателя. Нещо става с бензина, сега ще го проверяваме", каза Дончев.

 

След пристигането си в сервизната зона Петър Гьошев обясни, защо и в двете преминавания на Дивчибаре остава след Марко Темпестини.

 

"Причината е, че той кара с Пирели, които идеално работят на такъв хлъзгав път", каза Гьошев. "Ние караме с БФ-Гудрич, които пък са добри за първата и третата отсечки. Подобрихме стоенето на автомобила, но изглежда аз не съм във форма, просто нямам сила. Оттук нататък ще подобрим времената си в оставащите три отсечки".

 

Точно както и при първия тур, на Дивчибаре Темпестини успя да прескочи Гьошев с 3 сек., резултат от по-добрата работа на Пирели. Както вчера прогнозира Гьошев, ралито може да се реши още в съботния ден, след което в неделя очаква екипажите в челото да се движат в пакет.