26-годишна габровка е най-популярната фенка на Левски

галерия:

26-годишна габровка е най-популярната фенка на Левски. Това стана ясно след края на оспорван фото-конкурс в социалната мрежа Facebook, организиран от М-Тел.

 

С голямата отговорност да изберат най-популярната фенка на Левски, бе натоварено специално жури съставено от представители на списание EVA и на футболистите от синия отбор - Шюрд Арш и Тодор Христов. А предизвикателството беше голямо, защото и наградата за победителката беше впечатляваща - серия продукти брандирани с логото на Левски, вечеря на свещи с любим футболист от синия отбор и фотосесия с него в декемврийския брой на списание EVA.

 

През октомври М-Тел представи специална лимитирана серия продукти с логото на синия отбор. Най-запалените почитатели на футболния клуб вече могат да избират между смартфона Sony Ericsson Xperia X8, лек и удобен 10-инчов нетбук и USB стик със знака на любимия си тим. Серията е уникална и с това, че за първи път с логото на футболен отбор се брандира смарт телефон, в който има и инсталирано приложение за футболните фенове.

 

Приложението Левски дава достъп в реално време до резултати, програма за мачовете, снимки, видео и новини, свързани с отбора. За момента до него достъп имат само притежателите на левскарския телефон, но скоро ще е налично и в Android market.

 

Победителката в конкурса впечатли членовете на журито с лъчезарното си излъчане и специално ушития от нея бански костюм с логото на Левски. По думите й фен на Левски не се става, фен на Левски се раждаш, с което тя напълно изразява своята подкрепа към отбора. Любимият футболист на габровката е испанецът Тони Калво, с когото тя вечеря на свещи.

 

В допълнение журито даде поощрителни награди на още две участнички, заради оригиналните им фотоси - те спечелиха абонамент за домакинските мачове на Левски на стадион „Герена" и за списание EVA за 2012 година.

 

През близо трите седмици, в които течеше конкурсът във Facebook, над 120 красиви дами публикуваха във фен страницата на мобилния оператор свои снимки със сини шалчета, тениски и дори с бански с емблемата на любимия им отбор. Конкурсът се радваше на голям интерес и даде заявка за неговото продължение през 2012 година.