Приложение за запознанства и неангажиращ секс става спонсор на Ман Юнайтед

Един от най-великите клубове - Манчестър Юнайтед ще печели пари от самотните сърца на планетата. Това може да се осъществи в скоро време, ако преговорите за спонсорство с популярното приложение за онлайн запознанства Tinder се увенчаят с успех. Идеята на босовете е логото на приложението да се появи на ръкавите на екипите на "червените дяволи".

От новия сезон Премиър лийг разреши на клубовете да рекламират и на ръкавите, което преди не беше възможно. Очаква се в касата на клуба да влизат по 13,4 милиона евро на година, пише "Дейли Мейл".

Разрешението за реклама на ръкавите отпуши спонсорския пазар на Острова, като цели девет клуба вече подписаха договори, включително грандове като Челси и Манчестър Сити.

Футболът не е чужд на Tinder. Компанията от Силиконовата долина си партнира с италианския Наполи и има индивидуален договор с нападателя Аркадиуш Милик, който има профил в системата за запознанства.